Friday, December 5, 2008

tentang DIA

er...errr...er...

ape lah aku nak tulis psl bnde neh ? ntah r ? men tulis jer kot . maslahnye , tjuk ni agak MENCUAKKAN doh . aku ......?

HAH ! ade pon idea . hari ni aku nak tulis tentang DIA . korang tnye r mcmane pon sape DIA nih , aku xkan bgtau pon . aku bleh bagi klue je . name nye ***** ********* . tu je r kot klu yg korang leh taw . hahah . ok lah . ceritanya bermula begini ...........

MACAMANE nak start neh ?

BAGI idea leh x ?

AKU x tawh r .

KO amek nafas ,pastu zikrullah 33 kali . kompem gementar ko ilang .

BELUM jadi maaa .

TENANG , TENANG , TENANG tu jer keyword ntuk ko skang .

OK OK OK GO .

huh . camni r start dier . aku knal DIA ni mse akhir form 2 . wktu tu aku kire pggiat MYSPACE yg berjaye gak r .aku pon maen lah msg ngan dye wktu tuh . ok , pastu masuk cerita di TINGKATAN 3 . aku dapat satu kelas ngan dier . ok , waktu tu tak berape kenal so buat donno lah . dah r ketika itu , aku masih kuat mengutuk orang . DIA lagi r aku ktuuk abis-abisan . tapi dh msuk sem 2 form 3 tu . aku dh start rase laen mcm dah . rase klu tak tengok die shari cam nak mati pon ade. CEH ! ok , tapi sbb nak cover nye pasal , aku go on keep on continue on kutuk orang n also DIA . hehehe . yang syoknye pasal wktu form 3 lanjutan ( lanjutan adlh istilah bgi mereka yg trpaksa duduk dlm mrsm selama sbulan psl nk luang masa lapang dngan berfaedah . berfaedah ke ?? ) aku agak syok gak r pasal leh jumpe die .

first week : is boria . nothing .

second week : is lakonan . aku dapat watak pengawal . ALAMAK ! bodohnye watak . dah r disuruh menari cam MIRMO ZIBANG . hish ! tapi ade part aku yang kene cakap ngan DIA . fuhhh ! lega ! cam makan ubat penenang . seronok gak r . hehe .

third week : is mari berdansa . part ni paling best . aku dapat bersegerombolan dengan DIA . HEHEHEHEHEHE ! aku paling suke part ni . walaupun takde bende best yang brlaku , aku ttap enjoy walaupun kami dapat number NTAH lak !

forth week ; is nasyid . nothing .

hehehe .

selepas kami semua berrandah ke MRSM baru . aku tak lost contact ngan die lagi . aku maseh ade mspace . hahah . kadang kadang aku ade call die . pastu kawan aku , budak BESERI suggest kat aku soh tell the truth at her . WTF ?! ko gile ke ? aku malu beb . takpe , shai ko try je . bukan pape pon . kalo die tolak pon , buukan ko mati . a'ah ek . aku bukan mati pun .

lalu , tanggal ntah beape ntah , aku memberanikan diri untuk menghantar surat kepadanya . fush ! jeng jeng jeng ! aku tak dapat feedback pon. wa wa wa wa ! tapi lepas tuh cuti pertengahan sem 1 . so time aku tgah online ni , die pon antar msg kat aku nye ms cami , lebih kurang r kot ." shai , on ym jap " aku pon on r pasal wktu tu aku ingat die saje 2 je . aku pon men chat ngan die . tibe2 die kate " aku dh dpt dh surat yang ko antar tuh !" . " YA ALLAH ! ape aku nak buat ni ? " kate hati aku . lalu aku memberanikan diri tulis " er....er.....er " pastu die pon kate lah " aku dh taknak dah buat bnde2 macamneh ." huhuhuhuhu.

aku pn berduke smntara lalu memmingirkan diri buat sktika . huhuh .

tapi walupun die tak suke kat aku , and aku try lupekan die , but it is not that EASY ! die mmg baik and beautiful and cute and so many many more lah . i cannot forget her .

SHAI , you made it ! at last ....

FUH , aku tk sangke boleh buat pengakuan camni !

KO mmg hebat r shai . kalau aku pon aku rase takleh buat !

HUH ?!

4 comments:

맆키 알파지라 said...

oit . bapak lahhh .
HAHA . aku dah baca .
kelakar gila weyyy . HUHU .
aku tak sangke kau post dekat blog .
dah dapat pengganti ? (:

platipusmalaya said...

malu siallll
waaa
waaa
waaa

balqis said...

gilak ar !
ngn spe weyh ?
ak rse ak taw ..

;)

맆키 알파지라 said...

haha . oh, anda ditag . sila jawab ye . :d